Reguli de AUR în domeniul beauty. Imaginea ta prezintă ÎNCREDERE în online?
Ești specialist în domeniul beauty și esti căutare de clienți? Trebuie să ști că dincolo de serviciile pe care le prestezi, imaginea ta în mediul online este esențială! Cu siguranță sfaturile ce vor urma te vor pune pe gânduri și îmi place să cred că le vei acorda mai multă importanță de azi înainte.
Așadar, cum să fii diferit prin comportament, atidudine și imagine în fața clienților tăi, vei afla din următoarele detalii care fac diferența între un specialist comun și unul profesionist:
TREBUIE SĂ EXIȘTI ÎN SPAȚIUL ONLINE (Facebook, Instagram, Youtube)
- Dacă nu ești familiarizat cu mediul online și conturile de socializare, e timpul să te pui pe treabă! Degeaba ai lucrări bune dacă nu are și cine să le vadă, nu?
- Ca începător, ai nevoie să îți construiești cât mai repede un PORTOFOLIU de lucrări. Fă un compromis care îți va oferi multe avantaje pe termen lung: acceptă un minim de 10-15 clienți GRATIS (vârste și tipologii diferite, tehnici variate).
- Surprinde-i pe cei din jur cu o IMAGINE PROFI! Trebuie să înțelegi cât de importantă este imaginea ta în mediul online. O ședință foto profesională cu tine în calitate de specialist este obligatorie. Până reușești să bifezi acest aspect important, ai grijă la pozele care există deja și le vei posta pe viitor.
- Evită ceea ce postezi în mod normal pe contul personal. Conturile de business trebuiesc tratate ca atare. Imaginea ta ca specialist trebuie să fie impecabilă și asta NU ține de un machiaj accentuat, extensii de păr/gene, haine, bijuterii, etc., ci de o imagine curată (păr, unghii, uniformă (halatul este obligatoriu), atitudine profi)
- Gândește-te la un LOGO + slogan care să te reprezinte
- Ai grijă ca paginile profesionale să aiba un numele tău complet + domeniul pe care te axezi (ex.: Alina Popescu Dermopigmentist)
RECOMANDĂRI PENTRU POSTĂRI
- Fă poze luminoase, clare, caută unghiurile care avanteajează clientul și adaugă descrierea tehnicii, procedurii și beneficiile pentru client. Nu încărca imaginile și evită colajele aglomerate. Îți dorești să iasă în evidență doar lucrarea ta.
- Periodic postează și poze înainte/după, respectând această ordine a pozelor: stânga – înainte, dreapta – după
- Fă selfie-uri cu fiecare client și etichetează (astfel, vor vedea și prietenii lui)
- Realizează video-uri scurte cu clientul, lucrarea finală, etc. (1 min maxim)
- Realizează și un video complet cu tine și clienta despre cum decurge o ședință, cu întrebări frecvente și demonstrații.
- Periodic, poți încerca și varianta concursurilor, maxim o dată pe lună
- LIVE-urile, de asemenea sunt utile pentru promovarea serviciilor tale.
- Este nevoie și de postări educaționale (explicite) despre ceea ce oferi ca și serviciu. Clienții nu au fost la curs cu tine și au nevoie să afle despre tot ceea ce ști.
- Postează zilnic, la 8:00 și la 19:00 seara
- Ai răbdare să apară și clienții în urma postărilor zilnice de CALITATE. Clienții, de obicei, au nevoie de 6 luni pentru a se convinge de specialistul pe care îl vor alege
RECOMANDĂRI PENTRU O EVOLUȚIE CONTINUĂ
- Diversificarea e importantă. Lărgește-ți gama de servicii. Ex.: Stilizarea cu HENNA, laminarea sau chiar arhitectura sprâncenelor bărbătești
- De asemenea, în cazul micropigmentării, e bine să cunoști diferite tehnici și forme
- Domeniul dermopigmentării s-a dezvoltat masiv și în România. Există nenumărate evenimente (congrese, campionate) pe care dacă le vei bifa, experiența și imaginea ta vor crește.
- Nu uita că în orice domeniu te poți remarca prin originalitate. Creează-ți propriul stil și pune accent pe creativitate
ÎȚI VOR FI UTILE ȘI ACESTE INFORMAȚII:
- Sfaturi de nota 10: de la un dermopigmentist începător la unul profesionist!
- Consilierea, ABC-ul relației dintre client și specialist
EDUCAȚIA ÎN DERMOPIGMENTARE ARE NEVOIE DE SUPORTUL TĂU! DISTRIBUIE ARTICOLUL! Astfel, vom avea mai mulți specialiști și clienți informați în piață, iar împreună vom obține cele mai bune rezultate!🙂