Sfaturi de nota 10: de la un dermopigmentist începător la unul profesionist!

Dacă lucrezi în domeniul beauty și îți place să testezi lucruri noi pentru a-ți îmbunătăți rezultatele și veniturile, vreau să îți ofer puțină inspirație și să te invit la o scurtă lectură. 🙂

A obține clienți noi sau a menține relația cu cei deja existenți, ține de un proces complex ce la prima vedere poate părea anevoios. Însă pasiunea antrenează perseverența, iar dacă ești dedicat și ții cont de câteva aspecte, succesul nu va întârzia să apară!

1. Nivelul pregătirii tale – Eşti un profesionist?
Poţi face performanţă doar dacă îţi cunoşti în cel mai mic amănunt domeniul de activitate și serviciile pe care le prestezi. Oamenilor le place să cumpere de la profesionişti, iar unul dintre motivele pentru care poţi fi considerat un profesionist este ceea ce tu ştii. Trebuie să ai răspunsuri pentru orice întrebare ce ţi s-ar putea pune!

2. Felul în care te prezinți – Inspiri încredere?
Trebuie să inspiri incredere. Încrederea în tine, încrederea în firma pe care o reprezinţi, încrederea în produs, sunt punctele cheie în a convinge pe cineva. Nimănui nu-i place să cumpere de la cineva ce pare că are ceva de ascuns, ba din contră: oamenii sunt convinși de cei care sunt increzători. Dacă nu ai încredere în tine, descoperă motivele, află cauzele şi în acest fel vei înlătura şi efectele!

3. Calitatea serviciilor pe care le oferi – Te recomandă sau nu?
Etica te va menține în business. Poți vinde produse sau servicii proaste o dată, însă a doua oară clientul nu va mai cumpăra de la tine şi fii sigur că te va.. „recomanda” cu fiecare ocazie. Încasarea pe termen lung de la client este țelul tău și nu ar trebui să te mulțumești cu mai puțin.

4. Atitudinea – Cât eşti de disperat?
Disperarea este suspectă şi îţi scade din valoare. Cu cât vei fi mai disperat să vinzi, oamenii vor fugi mai mult de tine. Încearcă să construiești un parteneriat iar asta îți va oferi un echilibru între disperare şi lipsa de modestie.

5. Poziţionarea – Diferența dintre nevoie și dorință
Pentru ca tu să vinzi, trebuie să pleci de la nevoia clientului. Pleacă de la nevoia lui şi te va respecta. Există şi clienţi mai dezorientaţi. De voi depinde să îi faceți conștienți de nevoile pe care le au. Fii persuasiv, ghidează tu discuţia şi fă clientul să-ţi spună “cu gura lui” că are nevoie de ceva. Pe acei clienți care „nu au nevoie” trebuie să îi faci să își dorească. De exemplu, în cazul meu, nu toate clientele au nevoie de micropigmentare însă toate își doresc rețeta „Sprâncene Fericite”. Pentru acestea există STILIZAREA cu Henna/Vopsea sau LAMINAREA și bucuria că ne vedem mai des, în comparație cu clientele de la ședințele de micropigmentare. 🙂

 

Educația în dermopigmentare are nevoie de suportul tău! DISTRIBUIE ARTICOLUL! Astfel, vom avea mai mulți specialiști și clienți informați în piață, iar împreună vom obține cele mai bune rezultate! 🙂

CURSURI ACREDITATE începători și avansați www.academiasimetric.ro/cursuri
PRODUSE micropigmentare & microblading www.mpmag.ro & www.glamcor.ro
VLOG YOUTUBE www.youtube.com/academiasimetric
INSTAGRAM @trainer.larisatanase @academia.simetric @simetric.beauty.center
FACEBOOK www.facebook.com/Larisa.Tanase.Micropigmentare/ www.facebook.com/academiasimetric/ www.facebook.com/simetricbeauty/
SERVICII www.academiasimetric.ro/servicii/
CONTACT www.academiasimetric.ro/contact/